Gå til hovedindhold

Om Jeudan

Værdigrundlag

Ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed.

salgschef ved indgang til jeudan ejendom

Jeudan er en af Danmarks største service- og ejendomsvirksomheder, og dagligt er der mere end 100.000 mennesker, der besøger, arbejder, handler eller bor i en af vores ejendomme.  

Vi synes, det forpligter at være en af de største. Derfor arbejder alle 600 Jeudan-medarbejdere ud fra det samme værdigrundlag om ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed. Vi arbejder dedikeret med at skabe moderne og menneskevenlige rammer for både private og erhvervskunder. Og lige så urokkelige vi er, når vi siger, at et ord er et ord – lige så gerne rokerer vi rundt på en væg eller en dør for at skabe netop det rum, vores kunder har brug for.  

Ordentlighed  

Vi gør vores arbejde ordentligt. Vi er ordentlige med os selv: i vores tøj, i vores tone og i måden, vi omgås andre på. Vi taler ligeud om tingene, et ord er et ord, og vi bekræfter straks aftaler skriftligt. Der er styr på kalenderen, og alle aftaler og tidsfrister overholdes.  
 
Ordentligheden kan også ses bag facaden, der er orden i alle arbejdsredskaber – lige fra værktøjet i ladcyklen til regnskabet på kontoret.  

Dygtighed  

Vi sætter barren højt og gør os altid umage. Vi gør vores bedste indenfor alle tænkelige områder - lige fra håndværk og kunderelationer til administration. Når der sker en fejl, står vi ved den, retter op på den med det samme og bruger situationen til at blive bedre.  
 
Vi tænker langsigtet og udvikler os hele tiden for at være branchens bedste. Vi har en unik ekspertise indenfor både mennesker og ejendomme. Vi er stærke holdspillere, men kender også vigtigheden af det personlige initiativ. 

Tilgængelighed 

Vi er tilgængelige 24 timer i døgnet, 365 dage om året. Og vi fikser eventuelle problemer så hurtigt som overhovedet muligt. Vores kommunikation er altid høflig, men direkte og jordnær. Vi kalder en spade for en spade og går langt udenom tunge formularer og svære ord. Hos os er der ikke noget: “Det er ikke mit bord”. Vi arbejder allesammen for vores fælles kunder.  

Vi er nemme at få fat i – og altid til at tale med.