Kontakt os

Har du brug for rådgivning til at finde dit nye lejemål, eller har du brug for akut hjælp til f.eks. en vandskade, er vi her til at hjælpe dig.

Kontakt os

Skriv en besked til os

Du er altid velkommen til at kontakte os.

Åbningstider mandag - fredag 08.00-17.00.

Har du brug for personlig rådgivning?

Åbningstider mandag - fredag 08.00-17.00. Udenfor vores åbningstid vil du blive viderestillet til vores vagttelefon.

Spørgsmål og svar

Hvordan booker jeg en fremvisning til et ledigt lejemål

Du kan booke en fremvisning ved at ringe på tlf. 7010 6070. Alternativt kan du klikke dig ind på det lejemål, du er interesseret i og booke en fremvisning. Du er også velkommen til at kontakte vores salgsafdeling direkte på salg@jeudan.dk.

Hvornår kan jeg overtage lejemålet?

Overtagelsen afhænger af lejemålets stand, og hvad du aftaler med din kontaktperson vedrørende istandsættelse. Har du spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til din kontaktperson eller kontakte os på tlf. 7010 6070.

Er det muligt at ændre/renovere lejemålet?

Ønsker du at renovere bad, køkken, nye gulve eller få udført andre forbedringer i lejemålet, hjælper vores in-house designteam dig gerne med at undersøge og rådgive dig om mulighederne.

De tager stilling til, om det er tilrådeligt og muligt rent byggeteknisk samt, om det er lovligt at udføre de ændringer, du måtte ønske. Derefter skal det afklares, om omkostningerne skal dækkes via en forhøjet husleje eller kontant betaling – eller måske en kombination.

Er det muligt at tilkøbe parkering?

I nogle tilfælde er der parkering tilknyttet lejemålet. Hvis ikke det er tilfældet – og dit lejemål er placeret centralt i København - er det muligt at leje en parkeringsplads i et af vores parkeringshuse, som du kan finde her.

Må jeg have husdyr i mit lejemål?

Det er ikke tilladt at holde husdyr i Jeudans lejemål.

Jeg kan ikke finde min kontrakt. Hvad gør jeg?

Hvis du mister din kontrakt, er du velkommen til at henvende dig til din kontaktperson i Jeudan – alternativt ringe til os på tlf. 7010 6070. Vi sørger for at fremsende dig en kopi af den underskrevne kontrakt, men vær opmærksom på, at vi tager et gebyr for dette.

Jeg har betalt min husleje, men har alligevel fået en rykker. Hvordan skal jeg forholde mig?

Hvis du betalt din huslejeopkrævning, men alligevel har modtaget en rykkerskrivelse, skal du kontakte din administrator.

Må jeg leje min bolig ud via AirBnB eller fremleje?

Det er ikke en del af lejeaftalen, at du må leje din lejlighed ud i korte perioder – herunder via Airbnb.

Ønsker du at fremleje din lejlighed i en længere periode – for eksempel i forbindelse med en udstationering til udlandet - kræver det, at vi godkender dette. Vi holder os til lejelovens bestemmelser om dette. Du kan henvende dig til din kontaktperson eller ringe på tlf. 7010 6070.

Jeg har spørgsmål til kontrakten på mit lejemål. Hvem skal jeg kontakte?

Har du spørgsmål til din kontrakt, bedes du kontakte din kontaktperson – alternativt ringe på vores tilf. 7010 6070, så guider vi dig videre til den rette person.

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet min nøgle?

Har du været uheldig at miste din nøgle, så kontakt os på tlf. 7010 6070 – vi er tilgængelige døgnet rundt.

Hvis det haster, kan vi sende en låsesmed mod betaling. Hvis ikke det haster, kan du sende en mail til servicecenter@jeudan.dk, så vil vores Servicecenter sørge for at få produceret en ny nøgle mod betaling. 

Jeg har udfordringer med varme, el, vand eller andet. Hvad gør jeg?

Som kunde hos os har du adgang til service hele døgnet. Du bedes ringe til os på tlf. 7010 6070. Vores team af dygtige håndværkere og servicefolk står klar til at rykke ud om nødvendigt.

Mine naboer i ejendommen støjer. Hvad gør jeg?

Det er afgørende for os, at du som kunde hos os føler sig tilpas i dit lejemål. Hvis nogle i din ejendom i København ikke lever op til husordenen hvad angår støj, har du derfor mulighed for at kontakte vores Støjvagt på tlf. 7010 6070. Vi er tilgængelige hele døgnet.

Vi gør opmærksom på, at vores nattevagt udelukkende retter henvendelse til kunder i vores egne ejendomme.

Jeg har en akut opstået skade i mit lejemål. Hvad gør jeg?

Som kunde hos os har du adgang til service hele døgnet. Ved akut opstået problem, som f.eks. vandskade eller strømafbrydelse, bedes du ringe til os på tlf. 7010 6070. Vores team af dygtige håndværkere og servicefolk står klar til at rykke ud om nødvendigt.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg er utilfreds med rengøring eller drift?

Hvis du mod forventning er utilfreds med rengøring eller drift i dit lejemål, skal du kontakte din administrator eller vores servicecenter på servicecenter@jeudan.dk.

Hvor finder jeg jeres parkeringshuse?

Vi har tre parkeringshuse i København, der ligger på henholdsvis Gl. Mønt 1-3, Dronningens Tværgade 4 og under Skt. Annæ Plads 32. Vi har desuden et parkeringshus i Wildersgade 2 på Christianshavn, som er ubemandet og kræver abonnement. Du finder mere information her. Du er også velkommen til at ringe til os på tlf. 7010 6070.

Hvad koster det at parkere i jeres parkeringshuse?

Vi har parkeringshuse i det centrale København på hhv. Gl. Mønt, Sankt Annæ Plads og i Dr. Tværgade. Priserne på parkering kan findes på nedenstående links:

Se priser i Dr. Tværgade

Se priser på Gl. Mønt

Se priser på Sankt Annæ Plads

Hvor høj må min bil maksimalt være?

Lofthøjden i vores parkeringshuse varierer, hvilket du skal være opmærksom på, hvis du parkerer med et højt køretøj. Lofthøjden i de forskellige parkeringshuse kan ses herunder:

Max. højde i Dr. Tværgade: 2,10 m.

Max. højde på Gl. Mønt: 1,95 m.

Max. højde på Sankt Annæ Plads: 2,15 m.

Jeg har glemt min parkeringsbillet i bilen og skal hente min bil efter lukketid. Hvad gør jeg?

Du kan kontakte vores P-huse på følgende telefonnumre:

Dr. Tværgade: Tlf. 4199 7707

Gl.: Tlf. 4199 7500

Sankt Annæ Plads: Tlf. 4199 7899

Jeg har glemt at få kvittering – hvad gør jeg?

Din billet gælder som kvittering. Vi kan desværre ikke udstede ny kvittering efterfølgende.

Jeg har glemt mit betalingskort i automaten - hvad gør jeg?

Du kan kontakte vores P-huse på følgende telefonnumre:

Dr. Tværgade: Tlf. 4199 7707

Gl. Mønt: Tlf. 4199 7500

Sankt Annæ Plads: Tlf. 4199 7899

Spørgsmål vedr. TorvehallerneKBH

www.torvehallernekbh.dk finder du desuden åbningstider, events og en liste over alle stadeholdere. Finder du ikke svar på dine spørgsmål her, er du velkommen til at skrive til info@torvehallernekbh.dk.

Spørgsmål vedr. Ofelia Plads

Ønsker du at leje Ofelia Plads, kan du skrive til udlejning@ofeliaplads.dk. Har du generelle spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail til info@ofeliaplads.dk.

Du finder mere information her: www.ofeliaplads.dk

Spørgsmål vedr. RingStedet

Du finder åbningstider, en liste over butikker, parkering m.m. her: www.ringstedet.nu.

Har du spørgsmål vedr. ledige lejemål eller andet, du ikke kan finde på hjemmesiden, er du velkommen til at kontakte Jeudan på tlf. 7010 6070.

Søger du nyt kontor eller lager?

Søger du nyt kontor eller lager?

Jeudan service

Jeudan service
arrow-downcheckmarkclose-mobilclosefilterlistlookformapminusparking-jeudanparkingparkinghouse-jeudanparkinghouseplussearch