Jeudans strategi

Igennem de sidste 120 år har vi specialiseret os i at levere smukke og trygge rammer til vores kunder, som tæller virksomheder i forskellige størrelse, butikker, restauranter, cafeer samt singler, par og familier.

Jeudan råder over mere end 200 ejendomme med knap en million kvadratmeter til en samlet værdi på 24 milliarder kroner. En stor del af vores ejendomme er fredede og bevaringsværdige erhvervsejendomme, der ligger i København samt på Frederiksberg, som er attraktive områder både at arbejde og bo i.

Vi er stolte af hver enkelt ejendom - fra de mange tårne og spir til de indvendige plankegulve, stuk og høje paneler. Og vi gør vores bedste for at værne om ejendommene og alle de fine detaljer. Vores håndværkere og projektafdeling sørger for, at de istandsættes og vedligeholdes med løsninger, der balancerer æstetik, bevarelse af kulturbærende værdier med en tidssvarende funktionalitet. Vores designafdeling står for indretningen og rådgiver gerne om, hvordan lejemålet bedst kan indrettes, så det lever op til vores kunders behov og ønsker til en moderne og stilfuld arbejdsplads eller bolig.

At skabe levende og smukke rum for vores kunder

Og et højt serviceniveau er vores topprioritet. Hver dag møder knap 500 medarbejdere ind i Jeudan med det formål at gøre vores kunders dag så let som muligt. Det skal være en helt igennem god oplevelse at arbejde og leve i vores ejendomme. Og opstår der uventede udfordringer i ejendommen, skal de løses. Vi er tilgængelige 24 timer i døgnet og sørger for at sende en af vores håndværkere til at håndtere problemer, der måtte opstå.

Tilfredse kunder og kompetente medarbejdere

For at sikre os, at vores kunder og potentielle kunder er tilfredse med vores service, udsender vi hvert år tilfredshedsundersøgelser (NPS-modellen). Den giver os indsigt i de konkrete kundeforhold og tendenser – vi bruger informationerne som et redskab til at igangsætte nye initiativer med det formål at øge tilfredsheden. Vi sætter baren højt. Vi vil være banebrydende i forhold til udvikling og trends – for vores kunders skyld. Herunder digitalisering, der kan skabe smartere, enklere og mere effektive arbejdsgange og processer, som gør os i stand til at yde en endnu bedre service.

Høj service kræver kompetente og opmærksomme medarbejdere. For at tiltrække og fastholde en dygtig stab tilbyder vi et attraktivt arbejdsmiljø. Et led i at sikre en god arbejdsplads og samtidig bidrage til at skabe et velfungerende arbejdsmarked er, at vi hvert år tilbyder en række lære- og praktikpladser med mulighed for fastansættelse. Hertil kommer kurser og efteruddannelse, gode ansættelsesforhold og generel udvikling af alle medarbejdere.

Vi bidrager til byudviklingen

Ud over at passe og pleje det unikke, bidrager vi også til udviklingen af København. Vi stiller krav til os selv om at medvirke aktivt til hovedstadens udvikling. Det gør vi, fordi vi har København i hjertet og mange ejendomme i hjertet af København, som bidrager til at skabe et skønt bybillede til glæde for både borgere og besøgende. Vi skaber også nye muligheder i byrummet ved at deltage aktivt i etableringen og driften af bymiljøer og faciliteter. Eksempler på dette er vores udvikling og drift af TorvehallerneKBH på Israels Plads, en trecifret millioninvestering i udviklingen af Sankt Annæ Plads og Ofelia Plads, som fremmer og understøtter bylivet på pladsen.

Vi er kommet langt på de 120 år, vi har eksisteret

Og vi agter at blive her for fortsat at bidrage til byudviklingen og tilbyde trygge rammer til et stadigt stigende antal kunder. Vi fortsætter derfor med at investere – primært i kontorejendomme og i mindre omfang i boliger med den rette geografiske placering. Den langsigtede målsætning er, at mindst 90 procent af vores ejendomme vil være placeret i København/Frederiksberg og maksimalt 10 procent i Region Hovedstaden. Helt grundlæggende for os er, at den investerede kapital anvendes optimalt og, at den finansielle risiko er under kontrol. Vores strategiske mål for finansieringsstrukturen er en egenkapital på cirka 25 procent.

Dette var den korte fortælling om vores ejendomme, vores services, vores medarbejderforhold og visionerne for fremtiden. Foretrækker du den lange version, kan du læse meget mere om vores strategi og investeringer i vores årsrapport.

Kontakt os på: 7010 6070